carla-kimana-kenia.reismee.nl

Niks zo veranderlijk dan Afrika

Ik ga niet, niet vandaag en niet naar Kimana, maar ik ga donderdag met Leslie naar Limuru !

Gisteren bleek dat de Lenkai school na deze week 2 weken dicht gaat, ze zijn net begonnen maar oke....dat hoort Leslie dan in de wandelgangen van de kinderen, communicatie.....niks nada noppes....als je ernaar vraagt wel hoor, maar ze komen er zelf niet mee....waarom ? Niet belangrijk of zo ? Dat zie je dan toch wel ? Hoezo je nu al druk maken over de dag van morgen, laat staan volgende week....dat is het wel denk ik, het laatste.

Dus was het niet echt zinvol voor mij, om richting Kimana te reizen om vervolgens voor een gesloten school te staan 2 weken. Echter hadden ook het plan om in onze periode hier, 2 weken naar Limuru te gaan, (dachten oktober ofzo) naar het tienermeisjes-tehuis Fikia Dada voor zwangere of bevallen tieners. We waren daar al vaker, maar niet voor een langere periode. Dus gisteren alle planning omgegooid en iedereen ingelicht, taxi geregeld, Les haar treinticket geregeld, huis geregeld in Limuru en binnen een uur was de planning totaal anders dan dat het er 's-morgens uitzag. Leslie zal hele dag reizen, ik kort want ik zit al vlakbij Limuru, is maar een uurtje vanaf Nairobi. Hoe flexibel moet je zijn......heeeeeeel flexibel ! Autisten of controlefreaks gaan zich hier niet amuseren

https://www.fikiadada-rescuecentre.com/

Hier de link naar het project waar we dus donderdag heen reizen, heerlijk in vrijheid blijheid, niks geen vrijwilligersorganisatie, maar alles in eigen beheer en hand. Op naar Nila, die we nog kennen van onze eerste reis naar Kenia.

Ik ga nu op zoek naar een sinaasappelpers.....Les smacht naar vitaminen....zoektocht dus in Nairobi, in heel Kimana geen pers, maar ja die heb je op Terhole en opt Spui ook niet het gaat enkele uren duren dat weet ik nu al zeker, maar ik laat het weten !!



Reacties

Reacties

Sigrid

Zal ik een citruspers opsturen??
Maar ja hoe lang is die onderweg.
Niet druk maken om de dag van morgen, of volgende week. Da's voor veel mensen een uitdaging. Top dat je van elkaar kunt leren toch? Succes en plezier dames!?

Imke

Je schrijft ook zo leuk! Geweldig flexibel moet je zijn, dat kan jij als geen ander. Succes met je zoektocht naar je pers en anders met een zeefje en een vork aan de slag, ook nog een optie. ??

Jo

Hoi, Leuk om op de hoogte te zijn van jullie inzet. Flexibiliteit op en top ! Groetjes aan Leslie.

Harald

Hey Carla,

Leuk om zo op de hoogte te blijven en wens je daar komende maanden, veel succes toe!
Go with the flow, laat de energie komen zoals die komt en gaat, maar dat lukt wel denk ik ;-)

Tracy

Zo leuk om jullie verhalen te lezen!! Keep up the good work x

Brigitte

Dit past prima bij jouw!
Aanpassen en doorgaan ??
Fijn om je verhalen weer te mogen volgen.

Heidi

Heerlijk verhaal weer. Benieuwd naar je ervaringen in Limuru!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!