carla-kimana-kenia.reismee.nl

Morgen is het zover......

....gepakt en gezakt, QR codes, PCR test, visum....ingecheckt bij KLM, ik zal opgelucht zijn als mijn bagage op de band verdwijnt richting het vliegtuig en zoals we altijd doen.....daar zal ik dan in mijn eentje op proosten.....want Leslie is al daar, waar ik nu eindelijk ook heen ga. Morgen naar Kenia, drie maanden, 24 december kom ik terug, hopelijk weer heel wat wijzer en hopelijk ook voldaan, want dat virus vreet aan me. Nu vooral dankbaar dat ik van mijn collega's / Pallion de kans krijg om dit te doen, dankbaar voor de lieve buren en vriendinnen, die het ook mogelijk maken dat ik met een gerust hart, huis en haard en kids en Mace achterlaat. Wat in 2017 mijn eerste trip naar Afrika - Uganda was, is het nu de 5de keer Kenia alweer. Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen, ervaringen en gevoelens die ik daar ervaar. Zodat ik niet al te veel moet vertellen als ik terug kom.....want dat is telkens heel "zwaar".....

Lieve mensen ik zie jullie eind december weer en anders zeker in het nieuwe jaar ! Hou jullie goed en reageer als je het leuk vind op mijn berichten en foto's die ik plaats. Voor mij ook altijd leuk om jullie reacties te lezen. Ik ben bereikbaar via WhatsApp en via die weg ook te bellen en zelfs te videobellen.

Reacties

Reacties

Cathy

Lieve Carla,
Eindelijk is het dan zover! Nu kan je gaan ervaren hoe het is een langere tijd onderdeel te zijn van de bevolking aldaar. Geniet van je langgekoesterde wens die nu werkelijkheid word. Dikke knuffel en tot eind december ?

Annie

Hoi Carla een fijne , voorspoedige reis.
We denken aan je en gaan alle verhalen lezen groetjes Annie

Edith de Jonge

Een heel voorspoedige reis toegewenst en een hele goede tijd!

Groetjes Edith

Imke

Jaaaaaa eindelijk is het zover voor je!! Super dat je dit kan doen! Goeie reis en uiteraard ga ik je verhalen lezen en je volgen. Trots op jou ! Eten we samen in januari nog eens een worstenbroodje? Vele groetjes Imke x

Asta Holmersma

Hoi Carla, een goede reis en geniet van 3 heerlijke maanden Kenia!

Ella

Fijn voor jou Carla dat je weer kan gaan doen wat je zo graag doet!!! ?

Marleen

Carla, een heel fijne reis en je zult samen met Leslie weer troost en veel liefs kunnen brengen voor al die geliefden van jullie daar.
Tot over 3 maanden.Dikke kus ?

Marianne

Lieve Carla, ga vooral genieten! maak er een mooie tijd van met veel mooie momenten.
Ik ga je lach en gezelligheid missen, maar dat weet je al.
Dikke lieve knuf! xxx

Esmiralda

Hé Carla, ik wens je een hele goede reis en dat het weer een fantastische ervaring mag zijn. Ik ga je verhalen volgen, groetjes !

Anita

Goeie reis Carla en geniet heel veel van de tijd in Kenia en de mensen daar. Wij gaan je missen in Pallion, je gezelligheid, je humor en ook je snoep
Lieve groetjes ?

Odette Hiel

Hoe leuk is dit !
En dan drie maanden .
Maak er een mooie tijd van Carla en vergeet vooral niet om te genieten .
Ik kijk uit nr je verhalen
Lieve groetjes van Gerard en Odette

Marleen Thielens

wouw Carla, Jij bent een echte kanjer. Heel veel geluk en geniet van alle mooie momenten daar in Kenia. Ik kijk uit naar je reisverslag en doe geen dingen, die ik ook niet zou doen? toi toi toi en geniet van alle positieve energie ??? goede reis en op naar de 3 maanden Kenia?? groetjes uit Absdale.

Marian de Ritter

Ga de komende maanden doen waar je hart blij van wordt. Geniet van weer nieuwe ervaringen. En gezond terug komen?

hans hoogerheide

Hoi Carla, fantastisch dat je dit weer gaat doen! Goede reis en geniet er van!

Ineke

Nou meid, het is zover! Goeie reis, geniet van alles om je heen en blijf gezond. Ik kijk uit naar de mooie ervaringen van jou.

Andte

Hai Bloksken..oppassen daar in Kenia, schijnt dat daar wilde beesten rondlopen. Geniet ervan en hopelijk wordt je weer heel wat wijzer nu je daar 3 maanden verblijft.
Groetjes van mij en Ingrid

Sigrid

Hey Carla, da's tof dat je nu 3 maanden kunt gaan. Geniet van deze periode. Ik ben trots op jou en lesley! Doe haar ook de groetjes en een dikke knuffel voor jullie allebei!??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!