carla-kimana-kenia.reismee.nl

Welkom op mijn derde reisblog

Op veler verzoek start ik een nieuwe blog.

Donderdag vertrek ik voor 2 weken naar Kimana, om weer Afrikaanse lucht, geur, kleur, en stof te snuiven. Ook om wat voorbereidingen te treffen voor het lange verblijf in het najaar. Laatste kwartaal ga ik echt meeleven bij de Masai. Geen kort verblijf, maar alles zelf doen, wassen met de hand, eten maken met het weinige wat er te koop is, gaan werken op de Lenkai-school en het Hope Beyond tehuis, ook een paar weken naar Fikia Dada Rescue Center in Limuru. Maar eerst komende donderdag voor 2 weken. Alles is gepakt en gezakt.....ZIN IN ! Weerzien met de inmiddels vele bekenden met hun families en steeds meer mensen die we leren kennen, kinderen op school en hun teachers. Organisatie van Hope Beyond met zijn medewerkers, het voelt allemaal als een grote familie.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom. Indien je geen berichten wil krijgen kun je jezelf verwijderen.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter, is altijd heel fijn om een reactie te krijgen uit onze westerse wereld!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Carla

Reacties

Reacties

Elly

Carla, een goeie reis.
Heel veel plezier in Kenia.
Ben alvast benieuwd naar je verhalen en foto's.
Geweldig!!

Imke

Goeie reis en ik lees graag mee. Vind het onwijs stoer dat jullie dit doen! Have fun

Tanja

Goeie reis geniet ervan!
Vergeet ons niet?

Cathy

Ik hoor ( lees) graag jullie verhalen ! Geniet !!!!

Yara

Wow dat wordt weer genieten 2 weken. Wat gaan jullie mooi werk doen! Ik kijk al uit naar de verhalen

Bianca

Veel plezier,ook al is het maar kort maar genieten doe je daar tochwel.Trots op jullie voor al dat goede werk daar .

Marianne

Goeie reis! Benieuwd weer naar je verhalen.

Marisca

Goeie reis en ik lees graag mee

Arianne

Hoi Carla, een hele goede reis en tijd daar.
Leuk om je te volgen. Geniet en succes met de voorbereidingen voor het najaar. Ms al gastenverblijf regelen?? Wie weet heb je nog hulp nodig ?

Nicole

Carla,
Veel reisplezier , geniet ervan!

Angele

Goede reis en veel plezier

Brigitte

Wat een mooi avontuur weer!
Goeie reis en hou ons met je geweldig leuk reisverslag op de hoogte! ??

Marleen

Lieve Carla, veel plezier en fijn dat je daar een steun kunt zijn voor al die lieve mensen.

Odette Hiel

Wat een belevenis Carla
Ik lees graag mee hoor !

Lieke

Hey Carla, Heerlijk weer de Afrikaanse sfeer, zon, warmte, lieve vrienden ontmoeten. Geniet ervan en daarna spreken we weer eens af zodat ik kan mee genieten van al je verhalen.

Annemiek

Goede reis Carla!
Succes met de voorbereidingen.
Ik lees graag je reisverslagen :)

Esmiralda

Goede reis Carla en veel succes met jouw mooi werk !

Anita

Heel erg leuk om je verhalen te lezen en je zo een beetje te volgen
Heel veel succes Carla en leslie, jullie doen mooi werk

Ineke

Alvast een goeie reis, fijne tijd daar en succes met de voorbereidingen.

Conchita

Goeie reis Carla, geniet ervan !!

marianne

Hard werken? Veel genieten! Mooi Afrika!!! Kijk uit naar je berichtjes!!

Margreet

Geniet ervan, goede reis en succes met de voorbereidingen voor het najaar

Edith de Jonge

Ik wens je een hele fijne tijd en kijk uit naar je verhalen!

Dominique

Fijne tijd daar, jullie doen goed werk!
Geniet ervan!

Marleen Thielens

Wat heb ik genoten van jou prachtig mooi reis verslag. Man, man Carla jij bent een kanjer!! en wat een avontuur, heerlijk ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!